Praktik + tatuering?


(Koordinater)

Godmorgon! 

Snart är min andra vecka på praktiken förbi och tiden bara flyger iväg. Nästan halva tiden av våran praktik har gått och det betyder också 2 veckor närmare julen. Hur taggade är ni? Jag älskar julen. Det är min favorithögtid, lätt!

En av mina julklappar har jag redan fått ta emot och den sitter faktiskt på sidan av mina revben. Om ni följer mig på instagram kan ni nog lista ut vad jag menar men för er som inte gör det så pratar jag om min tatuering. I måndags var jag nämligen och fick den gjort och jag är himla nöjd! Tjejen som gjorde är väldigt duktig och trevlig så jag är nöjd med hela besöket. Tackar pappa för denna fina julklapp!

Vad önskar ni er i julklapp?

Kommentera

