Morgon te + höstsolen = Cozy

Vaknade lite innan nio idag. Verkar som om jag kommer in i skolrutinen ordentligt nu så det gå inte att sova längre, även fast jag gå upp ca 2 timmar tidigare när det är skola. Ganska skönt faktiskt, så sover jag inte bort halva dagen heller och kan ta det lugnt på morgonen, sätta mig i köket med macen, kameran, mobilen och min frukost.

Hur ser era morgnar ut? Stressar du eller gör du som jag, tar det lugnt med gott te? Tell me :D.

Jag kunde faktiskt sova inatt! Trodde piercingen skulle gör ont men jag har faktiskt inte ont alls, bara om jag stöter i den men annars känns det inget speciellt 😉

DSC_0424

Kommentera

