Tack, tack, tack!

Wow! Trots den dåliga uppdateringen så har statistiken gått rakt upp! Och nu har jag ju inte ens delat bloggen någonstans ;). Tack snälla!

Tror helt seriöst att jag lagt FÖR mycket tid på bloggen innan. Uppdaterat tråkiga inlägg men ofta. Numera uppdaterar jag ca 3 inlägg om dagen men mer intressant och jag tjatar inte om samma sak hela tiden.

Tack än en gång!

Nu ska jag fixa lite tjej stuff (ögonbrynen, naglarna osv 😉 )

IMG_3500.JPG

Sån här hårfärg vill jag ha

Kommentera

