Kvällsmys

Framför tvn ❤

IMG_3499.JPG

4 reaktioner på ”Kvällsmys

    1. Ja. Ska eventuellt byta till den portalen så har redan startat dn blogg där. Dock så är det denna bloggen som jag uppdaterar på. Den andra har jag uppdaterat med vissa inlägg. Men just nu är det denna bloggen som gäller 😀

  1. fast denna bloggen äger!!nattstadd är lite för hypat eller ”fjortis” liknande skulle verkligen vara sjukt tråkigt om du bytte dit..(!) för denna portalen och hela bloggen passar såååå bra här… like for real!!!

    1. Aww! Tack! Håller med men det är ju samma blogg även om jag byter. Det är ju bara portalen som ändras + att jag kommer ha mitt .se domän. Har några anledningar varför jag byter som ni kommer få reda på inom en snar framtid 😉

Kommentera

