Vet ni hur frustrerande det är?

Jag har två avsnitt från serier jag gillar som jag inte kan se förrän om lite mer än en vecka + the Vampire diaries som går i USA idag… Storbölar här henne typ ;). Haha, nä. Men vill så gärna se PLL och TVD. PLL har ju kommit ut med sitt Halloween-avsnitt och TVD är ju min favoritserie ;).

En sak är bestämd iallafall. I början av 2015 ska jag skaffa Netflix. Betalar allt själv men så mycket smidigare så kan jag se serierna direkt när de kommit ut. + i kanten på att vi kommer ha Fiber då så jag kommer ha obegränsat med data :D. Glädjetårar.

Snart lov ju. En dag kvar och sen kan vi pusta ut i en vecka innan allvaret är igång igen. Kommer göra en ganska så rolig grej på lovet om att klickar. Berättar när det är gjort ;).

Annars händer det inget på lovet som är planerat än. Vill så gärna se den nya skräckfilmen ”Annabelle” eftersom den verkar så sjukt läskig ;). Haha, nä men har ju sett ”The Conjuring” så ”Annabelle” är ett måste för min del. Tror dock inte jag hade klarat av att se den på bio eftersom jag hade typ svimmat av skräck.

Aja, lär ju iallafall se den när den kommer ut på Swefilmer ;).

Blev ett ganska långt inlägg med lite allt möjlig i. Bara för att uppdatera er lite om tankar och planer.

Nu däremot väntas duschen och sen ska jag bädda ner mig i sängen innan jag ska sova.

IMG_3440-0.PNG

Kommentera

