Dags att ta tag i bloggen nu

Behövde några dagar ifrån bloggen då jag hade absolut 0 inspiration till inlägg. Så då är det bättre att vila från bloggen och komma tillbaka när jag fått mer idéer.

Godmorgon!

Gosh! Det är ju snart lov, äntligen! Känner ändån att jag kommit in i en bra skolrutin nu och jag har jobbat hårt dessa veckorna för att få så höga omdömen som möjligt. Vet att jag ligger ganska bra till i Svenskan just nu iallafall och tror även i engelskan, men jag har ingen vidare lust att snacka med läraren om det då jag vet att det skulle ta en evighet för henne att svara, om hon ens gör det ;). Nuff said.

Tänkte inte dra något om vad som händer idag, eftersom jag säger exakt samma sak varje morgon. ” Godmorgon. Idag händer det absolut ingenting”. Min standard mening på bloggen ;). Visst är det tråkigt och detta gör att jag står kvar på samma plats eftersom det är så otroligt tråkigt att läsa en blogg med noll variation.

Hursomhelst. Har bestämt mig för att göra Navelpiercing innan jul, helst innan mitten av november också. Det handlar mer om att ta tag i det när jag har tid. Ganska exited :D.

Har dessutom blivit så sjukt sugen på en tatuering också. Fast får vänta några år (kan ju göra det nu men inte det smartaste enligt mig) men har redan några idéer på vad jag skulle vilka göra.

IMG_3427-0.JPG

IMG_3426-0.JPG

IMG_3428-0.JPG

Tatuering bakom örat är ganska snyggt faktiskt. Syns inte för mycket.

På skulderbladen är ju hur ballt som helst. Enkelt och snyggt men samtidigt lätt att täcka om det skulle behövas.

Sist men inte minst. En i nacken. Vet en som har det och det är himla fint. Kanske inte syns speciellt tydligt om man nu inte har väldigt kort hår eller uppsatt. Men snyggt är det och samma sak där, enkelt att täcka om det skulle va så.

Kommentera

