Varje gång, samma datum

Det är la inge nyhet att internetet är slut? Samma datum varje månad i tre månader har internetet tagit slut. Den 20:onde.

Ganska störande faktiskt :/.

Dock har jag varit lite extra snål med mitt mobila nätverk så jag har ca 2 GB att leva på i 14 dagar och jag har redan använt 2,6 GB på 20 dagar så jag kommer nog klara mig, men…. Jag kommer missa 2 avsnitt, TVÅ avsnitt av TVD. Gråter inombords :(. Kanske får köpa lite internet då om jag inte klara mig tills om 2 veckor ;).

Har ju faktisk lov om 1 vecka så kanske kan sova hos pappa i Staffanstorp då = internet :D.

Hursomhelst så är jag hemma nu. Precis ätit och ska bedda ner mig i sängen lite innan jag ska köra lite magövningar osv.

GODA NYHETER! Mamma köper lite mer internet men kan fortfarande inte kolla TVD. Men nu har jag iallafall internet så jag kan spendera mer tid med bloggen samt fixa med mitt lilla projekt som det har blivit lite krångel med…

IMG_3415.JPG

Faktiskt snyggt med svarta naglar! Iallafall om de är hyfsat långa, enligt mig!
Mina ögonbryn är btw katastrof… Måste köpa något serum så de blir tjockare… Alltså hårstråna.

Kommentera

