Trött

Storstädat mitt rum idag samt pluggat lite matte. Ingen ridning tyvärr då det nästan stormade och jag vet att varken jag eller Lady är så speciellt roade när det blåser så mycket ute.

Nu går jag och lägger mig trött efter en ganska krävande dag. Mycket spring hit och dit och tog slut på energin i skolan då jag jobbade klart all engelska som skulle vara klar denne veckan på ett IUP pass. Ganska nöjd med andra ord ;).

IMG_3418.JPG

IMG_3417.JPG

Drömsängen på andra bilden.. Såå fin! Det enda som stoppar mig från att faktiskt köpa en sådan är att de är sjukligt dyra ;).

Ska btw köpa ljusslinga som jag ska sätta antingen vid sängen eller vid tvn. Himla mysigt nu när det är mörkt ute och man får en liten julkänsla ❤

Kommentera

