Här vandrar jag i ösregnet

Haft US möte idag. Mycket diskussioner och idéer. Allt kändes bra.

Något som dock inte kändes lika bra vart att jag fick gå dit och tillbaka i ösregna ;). Ganska skönt ändån förutom att jag blev genomblöt så jag såg la inte riktigt klok ut på mötet ;).

Ingen ridning idag, regnar som sagt. Istället blir det utdelning av jultidningar som lillsyrran sålt och sen ska vi åka till kusinen för att kolla på hans katter, som för den delen är super söta ;).

Nu ska jag värma mig och byta kläder.

IMG_3404.JPG

IMG_3405.JPG

Skrivit ut lite foton på hästarna. Blev hur bra som helst. Slipper jag betala för att någon annan ska framkalla fina nu ju ;). Har dessutom fått en bärbar högtalare. Faktiskt ganska bra ljud i den.

Kommentera

