Truth´s

  • Pratar alltid när jag rider och ibland händer det att man möter en och annan person i skogen som ser lite snett på en ;). Haha, så jäkla pinsamt men jag slutar ju inte för det.
  • Något som jag verkligen gillar är att spela keyboard. I skolan på musiken spelar jag alltid keyboard. Älskar ju musik och att lära mig nya saker så funderar faktiskt på att någongång önska mig ett keyboard.
  • På min matildaps.se resa ha jag skrivit hela 3413 inlägg och fått uppemot 200 kommentarer (låter lite hos vissa men för att ha en medelstor blogg som inte är så speciellt omtalad så är det ändån ganska mycket)

dsc_0344_514757faddf2b327d318f21c

Söta lilla Line…

Kommentera

