Ingen blogglust

Kommer hem ganska förbannad efter denna skoldagen. Måste säga det att vissa lärare är så sjukt orättvisa och tycker vi är oansvariga osv. Vissa elever ät kanska, men f*n heller att jag är det.

Vi skulle lämna in uppsatser idag på engelskan som ska tas upp på betyget. För mig kände allt bra och jag är nöjd över mitt arbete. Men… Det roliga är att läraren inte ens har kollat på den. Jag har bett om att få den läst så jag vet vad som behöver förbättras eller göras om, men nope. Hon har rent ut sagt hoppat över mig varenda gång. Jag räcker upp handen, kallar på henne och går till och med fram till henne med pappret o handen och ber henne läsa den men varje gång går hon till någon annan.

Man kan ju säga att jag är ganska så förbannad!

Bad om att få tillbaka uppsatsen idag då hon tog den tidigare idag men vägrade läsa den. Men hon blev sur och började skylla på allt och alla och bad mig att leta upp den själv i en hög som var minst 5 cm tjock av massa inlämningar. Jag sa direkt Skit i det och sen gick jag.

Det kan låta oansvarig. Men läraren vart minst lika orättvis som jag var oansvarig.

Jag satsar hårt på engelskan och vill ha ett högt betyg. Men det kommer inte funka om jag inte får respons på mitt arbete.

Hursomhelst så är jag hemma nu och kollar Dr. Phil. Tonåringar som slås och röker marijuana…

IMG_3401.JPG

Kommentera

