Serier jag följer

The-walking-dead1

The Walking dead

Ska faktiskt börja kolla på den nu bara för att den är så sjukt äcklig och läskig.

Har kollat på tidigare avsnitt från olika säsonger men slutade ganska snabbt ;).

the-vampire-diaries-14980-1366x768

The Vampire Diaries

TVD kommer alltid vara min absoluta favoritserie <3.

Ni som inte ser den eller sett den. KOLLA!

Den är så sjukt bra 😀 Har kollat varenda avsnitt av varje säsong = 6 säsonger

The-Originals-Caroline-the-originals-tv-show-34447582-792-546

The Originals

En så kallad Spin-off serie av The Vampire Diaries.

Så klart inte lika bra och har faktiskt bara sett första avsnittet av dena andra säsongen, vilket är den säsongen som går nu.

pretty-little-liars-season-3-1

Pretty Little Liars

Alla har väl sett denna?

Jag har i alla fall sett alla säsongerna, varenda avsnitt och nu väntar jag på att säsong 5 ska fortsätta efter ett ”uppehåll”.

151258_first-look-ryan-murphys-american-horror-story

American Horror Story

Fy i helvete, förlåt språket, vad den är läskig, haha!

Men tvingar mig att se den och ändån har jag bara sett ett avsnitt av den nya säsongen ;).

Detta är verkligen ingen serie man ska kolla på när man är ensam hemma och det är mörkt ute….

Kommentera

