Tjena!

Efter timmar av vandring och shopping och vilande i min sköna säng så bloggar jag äntligen till er ;).

Fick med mig lite saker hem idag, som jag visar senare.

Båda hästarna stod idag, hade verkligen inte orken att rida efter att ha sprungit som galningar genom halva Malmö ;).

Ska äta nu och sen förbereda lite inför skolan imorgon.

IMG_3389.PNG

Hittade denna på @littlelizziev . Hur snyggt är inte det? Ska lätt ha det så när jag flyttar hemifrån. Lite tight att ha det på mitt rum nu ;).

Kommentera

