”Sanningar”

  • Sjukt avis på Zara Larsson som ska flytta till USA nu i 7 månader ;). Zara får jag följa med?
  • Föredrar att fotografera med mitt stora objektiv till kameran då man får bättre fokus på föremålen.
  • Trött på tråkiga Sverige… Vill bo i USA :D.
  • Apples laddare är seriöst katastrof… Världens absolut sämsta kvalité. Fick köpa ca 5 nya sladdar till min gamla iPhone då de gick sönder i sladden vid den änden man sätter i mobilen. Eftersom den böjs när jag håller på med mobilen när jag ligger i sängen och har laddaren i så skrynklar det yttersta lagret ihop sig och till sist går sladden av… Samma sak med min iPhone 5 laddare. Den har också börjat skrynkla ihop sig och jag har bara haft den i ca 6 månader, alltså inte ens ett år innan jag måste köpa en ny… Och sen har vi sladden till min MacBook. Den har helt plötsligt börja få massa hål i skyddet som är runt sladden (alltså som skyddar kablarna inuti) så den lär också snart gå sönder och den har jag varit extra rädd om då jag antar att den är en aning dyrare att köpa. Men jag hade dock inte förväntat mig att sladden helt plötsligt skulle börja få massa hål i skyddet… I och för sig har jag haft min MacBook i 1 år nu.
  • Har redan funderat ut vad jag önskar mig i julklapp, iallafall av mamma och pappa ;).
  • Läser just nu bara 6 bloggar regelbundet… Vilket betyder att jag slutat läsa typ 4 bloggar (på mindre än en vecka)… Tröttnar till slut antar jag :/
  • Knallrosa läppstift… Såååå inte min stil, ser inte bra ut i min syn… Antingen naturligt beiga, röda eller någon ljusare rosa färg.
  • Längtar så fruktansvärt mycket tills jag faktiskt kan ta beslutet och dra till USA i några månader/år. LA eller NYC

 

 

Kommentera

