Fredaaaaa’

Äntligen fredag och helg :D.

Godmorgon!

Precis vaknat och tänkte slänga in ett litet snabbt morgoninlägg innan jag går upp ur sängen för att göra vid mig inför skolan.

Dagens OOTD:
Håret i en slarvig bulle | Tröja – JC | Jeans – Ginatricot | Stövlar – Urban Project | Jacka – Zara.

Ganska chill outfit idag, orkar inte ha mitt långa tjocka hår nersläppt så jag sätter bara upp det i en enkel bulle på huvudet :).

Nä! Nu måste jag gå upp. Ska gå om 40 min ;).

IMG_3050.JPG

”Ny form” på ögonbrynen. Lite tydligare linjer. Perfa!

Kommentera

