Äntligen tid för bloggen!

Har varit stressigt de senaste dagarna med inlämningar, redovisningar och läxförhör, mycket som skulle in samtidigt en tätt inpå varandra…

Men nu har jag äntligen tid för bloggen 😀


 De närmaste dagarna kommer det inte hända så mycket. Fredag och lördag har jag inga planer. På söndag är det dags för US-möte på klubben. Jag har valt att gå dit. Även fast jag är ganska säker på att jag inte vill gå med igen… Det vart verkligen ingenting för mig.

Hursomhelst så är det planerna för de sista dagarna av denna veckan. Inget speciellt alltså.


Glöm inte att bloggtävlingen avslutas nästa vecka, så bäst att ni går in och anmäler er nu ;).

Klicka HÄR!

large-10

We ❤ It

Hur gott ser inte detta ut då?

På tal om vindruvor… Något som verkar hur gott som helt är frusna vindruvor :D. Ska prova det i veckan.

En reaktion på ”Äntligen tid för bloggen!

Kommentera

