Jag lever!

Det har varit en minst sagt dramatisk dag idag och det tog slut på min energi helt…

Tänker inte säga för mycket, men kan ju säga att jag fått åka i en jävligt snabb ambulans ;). Dock vart det inte jag som skadade mig utan lillsyrran… Hon fick hämtas med ambulans på skolan efter en händelse som gjorde att det vart osäkert för henne att röra bla nacke och ryggrad… För mig vart det en ren chock och det började rusa tankar igenom huvudet om vad som kan hända.

Vi alla vet ju vad det finns för konsekvenser när man skadar ryggraden om man har otur.

Men, allt vart ”bra”! Hon ligger just nu på sjukhuset och kommer hem ikväll, tur det! ;).

Jag fick ju också åka i ambulansen, vilket för den delen vart spännande men egentligen inget jag hade gjort självmant då man åker baklänges ifall man åker där bak med båren… Dock vart jag så pass chockad så jag kommer faktiskt knappt ihåg något av resan…

Hursomhelst är allt bra nu! Och just nu sitter jag här hemma helt själv. Vart tvungen att åka tillbaka till skolan för att hämta skolmaterial och min dator.

Krävande dag som sagt och detta har tagit energi av oss alla.

Nu ska jag kolla lite tv innan jag ska gå ut i stallet för att mocka och ge mat till hästarna.

IMG_2975.JPG

Hmm… Hur gammal är den gulliga ponnyn på bilden? 😉

2 reaktioner på ”Jag lever!

Kommentera

