Rider första gången på 1 vecka

Lady har vilat i närmare en vecka nu och det är helt enkelt på grund av att jag inte haft lusten eller tiden att rida.

Just nu är det mycket press i skolan. Prov hit och prov dit, inlämningar och redovisningar och vi får ju inte glömma gymnasievalet… Det är ca 1 och en halv månad kvar till vi ska söka in och jag har fortfarande inte valt vad jag vill gå. Är just nu inne på handel eller estetiskt program, Media Journalistik/design som dessutom ger en högskolebehörighet vilket är bra!

Hursomhelst så ska jag vandra ut i stallet nu och ta ut Lady på en liten mysig skogsrunda i det underbara och höstliga vädret :D.

DSC_0371

LBS gymnasiet. Någon av mina läsare som gått eller går där? Har inte hunnit läsa allt än

Kommentera

