Vill ha en förändring nu!

Så trött på mitt hår just nu… Inte längden utan färgen. Jag har mörkt, mörkbrunt hår med blonda/gyllenbruna slingor. Har haft det nu i snart 4 månader och det ser just nu förjävligt ut ;). Slingorna börjar på halva håret, dvs mitt hår har växt en hel del sen jag färgade det.

Funderar faktiskt på att köpa en ljus färg och färga håret och bara få det ljusare. Bryr mig inte om att det är höst nu och man vill ha mörka färger, vill bara ha en förändring. Svart går bort från listan, aldrig i mitt liv att jag ska färga mitt hår svart… Inte min färg alls. Rött hade varit fint, men ska jag färga det åt det röda hållet blir det hos frisör och det pallar jag inte betala för nu. Då kan jag lika bra gärna betala för Ombrè som jag vill ha ;).

Aja, ska eventuellt åka till Emporia de två närmaste veckorna så jag kan får med mig hem lite hårfärg 😉 :P.

Hade ju en ”period” då jag också ville ha en annan hårfärg. Köpte då färg som vart alldeles för mörk för att det skulle synas på mitt hår. Det vart bara slingorna som blev mörkare ;). Efter det sket jag i det och glömde allt.

Nu har jag kommit tillbaka till den perioden och egentligen bryr jag mig inte så mycket om hur ljust håret kommer bli, vill bara ha en förändring med håret nu. I värsta fal får jag väll gömma håret tills färgen gått ur och jag inte ser riktigt klok ut ;).

Haha!

IMG_2952-0.JPG

Här ser ni mitt naturliga hår + mig utan smink ;). Feeling good


Liten snabbis ockås.

Inte hänt speciellt mycket idag, mest degat i soffan, lyssnat på musik, fixat med hästarna och bloggen.

Nu ska jag göra vid mig inför natten och avsluta dagen med någon bra film 😀

Kommentera

