Bloggtävling i samarbete med…

NU äntligen är de dags för bloggens första bloggtävling i samarbete med Gravyrbutiken.se :D.

Vi har tillsammans planerat detta noga och nu kan jag presentera tävlingen för er.

Här har du chansen att vinna en valfri boxskylt från deras sortiment och jag kan ju säga såhär, deras utbud är något som faller mig i smaken och jag har redan hittat mina favoriter ;).

Klicka här för att hitta er favorit boxskylt

Reglerna för att delta i tävlingen är följande:

1: Gå in på deras hemsida och välj den boxskylt (obs! Aluminium eller plast) som du vill vinna.

2: Gilla deras facebooksida här

3: Länka detta inlägget + bilden på din blogg eller annan socialmedia. (OBS! delar du på instagram eller Facebook så måste du vara offentlig så jag kan se att du verkligen har delat. 

4: Kommentera nedan: ditt namn, länk till produkten du vill vinna, e-post och länk till sidan du har delat mitt inlägg på.

Nu är du med i tävlingen om att vinna en valfri boxskylt från Gravyrbutiken.se :).

Tävlingen avslutas den 16 Oktober, alltså om 2 veckor.

(Var noga med att du är offentlig så jag kan se att du delat inlägget + bilden. Kan vi inte se den så är man inte med i tävlingen)

tavlinggravyrbutikense

Här är några av mina favoriter från deras sortiment. Precis min stil, stilrent och snyggt ;).

3 reaktioner på ”Bloggtävling i samarbete med…

  1. Hej! Har länkat på min Facebook (Matilda wald) och om jag vinner vill jag ha den svarta skylten som är till höger på bilden där upp (som det står molly på). Kan tyvärr inte länka eftersom min mobil är sönder. 🙂

Kommentera

