Väntar, väntar och väntar

Pappa hämtar mig i skolan idag, fortfarande punktering på cykeln och orkade inte gå hem eftersom jag har haft min dator med mig till skolan och den väger lite ;).

Direkt när jag kommer hem är det jobb som gäller. Både på fotograferingsfronten och bloggfronten.

Jag ska redigera foton från förra helgens Pay n Jump och sätta min logga. På bloggfronten ska tävlingen förberedas och massa annat :). Spännande!

Nu jag ska stå här och vänta med musik i öronen, fryser fingrarna av mig just nu 😉

IMG_2882.JPG

Kommentera

