Glad och taggad!

Godmorgon!
Vaknar med ett leende på läpparna och är hur taggad som helat för imorgon och den närmaste 2 veckorna :D. Ska äntligen få presentera bloggens första bloggtävling! Hur grymt och roligt är inte det?

Jag samarbetar med ett företag och tillsammans har vi nu satt ihop en liten tävling som kommer presenteras imorgon!

Ska bli spännande och lovar er, priset är fint!

Mycket utropstecken nu ;).

Hursomhelst godmorgon!

Onsdag idag och skolan väntas! Mycket plugg nu och inlämningar.

Vad har hänt sen jag bloggade sist då? Haha, vart borta i en dag och det känns som jag har varit bort i en vecka ;).

Vart parkerad framför tv:n i 3 timmar igår, först kl 20 vart det ju premiär för den nya säsongen av ”Svenska Hollywoodfruar”. Lika roligt varje gång, Gunilla is the Queen ;). Haha, nä! Tycker om Maria Montazami, hon verkar så snäll!

Efter det kl 21 så vart det premiär för det nya programmet ”Jagad av hundar” som jag då vart tvungen att kolla på och kan ju säga att den vart hur jäkla läskig som helst… Hade aldrig kunnat vara med i det programmet ;).

Klockan 22 vart det Hawaii Five-0 på sjuan så den kollade jag också, dock vart det gamla avsnitt av den senaste säsongen så det hade jag ju redan sett ;). När kommer nästa säsong ut???

Efter det satt jag och väntade på att få internet, men tyvärr så kom det inte förrän kl 03:30 så jag vaknade då och satt som en galning med mobilen i handen och kollade allt jag missat under de 12 h jag vart utan internet.

Har dessutom hunnit göra världens absolut bästa och godaste snacks :D. Visat bilder och berättar mer om det sen 😉

NU ska jag dra mig upp ur sängen för att fixa till mig inför ännu en tråkig skoldag. Bara att packa ner datorn och hela kittet :).

Ha en bra dag och glöm inte! Imorgon presenteras en tävling på bloggen så håll utkik!

IMG_2829.JPG

Klickade denna bilden för någon dag sedan… Blev ganska nöjd faktiskt 😉
Don’t forget! Copyright

En reaktion på ”Glad och taggad!

Kommentera

