5 snabba

  1. Hoppade Lady utan martingal när jag hoppade för Sara förra veckan. Gick hur bra som hest och ska faktiskt prova att hoppa henne utan de närmaste gångerna.
  2. Såhääär taggad till min första bloggtävling 😀
  3. Måste ta tag i mitt domän NU! Mitt stackars .se domän bara ligger och skrotar på min gamla blogg ju… :/.
  4. Hade velat sticka till USA i några månader för att studera, upptäcka och bara ha roligt.
  5. Visst hade det varit roligt att redan nu, som tonåring få börja jobba med sitt framtida företag? I have a plan ;).

 

 

Önska att jag också kunde få gå på iHeart ❤

179245a

Kommentera

