Förlåt

Förlåt för sen update… Mitt mobilnät är helt slut och av någon konstig anlednings så kan jag inte använda nätet alls, vilket jag brukar kunna göra fast det är en aning långsamt.

Hursomhelst så har jag fått låna en kompis inloggning på skolans wi-fi, vilket är så snällt ;).

Nu har jag IUP, egentligen tyska, så jag jobbar med lite svenska.

Efter skolan ska jag och pappa åka till Ica där jag bla ska köpa lite mellanmål och om det finns, granatäpple och choklad så ska jag göra ett mumsig snacks ;).

 

DSC_0048

Hon är allt fin hon! Lady ❤

 

Kommentera

