Tråkväder

Godmorgon, eller snarare god förmiddag ;).

Idag vaknade jag till världens tråkigaste väder, ingen sol, det blåser och det är grått och tråkigt ute… Märks att det är höst nu, vilket är ganska skönt och mysigt ändån ;).

Hursomhelst så ska jag ta båda hästarna idag, om jag orkar.
Lady ska eventuellt hoppas på banan för Sara och Mozart ska gå ett lugnare pass i skogen.

Himla Pizza sugen nu, bara så ni vet ;). Även sugen på att bygga mina naglar och förlänga mina fransar…
Naglarna ska jag vänta med tills vintern eftersom jag lär bryta dem annars när jag rider, och jag rider inte på vintern då Lady har sin årliga vila ;).
Fransarna ska jag nog göra till våren, sommaren nästa år… Långt dit, men har mer ”nytta” av det då ;).

Pizzan får nog vänta några dagar bara 😂.

Nu ska jag äta för jag är något så fruktansvärt hungrig, eller snarare sugen .

IMG_2797.PNG

IMG_2798.PNG

Kommentera

