Mys

Finns det något bättre än att mysa ner sig i sängen med 3 täcken, massa kuddar, slå på en film på tv:n och äta lite snacks en tråkig söndag son den här?
Filmen som rullar på min tv är Divergent ;). Vart faktiskt några veckor sedan jag såg den sist :/.
Har den btw på mobilen nu också så jag kan se den när jag vill, vart jag vill! Seriöst bästa filmen och de har En grym story och jag längtar såhäääääär mycket till Insurgent kommer ut :o. Vet redan lite av storyn där 😉

Aja, nu ska jag kolla filmen och äta mitt snacks.

IMG_2822-0.PNG

IMG_2821-0.PNG

Kommentera

