I have good news for you!

Goda nyheter!

Det verkar som om jag har mer internet än vad jag trodde :D. Enligt min internet-räknare på iphonen så har jag använt mina 5 gb som jag har denna månaden men jag har fortfarande internet som funkar och är snabbt, hur bra är inte det? :D. Vilket betyder att jag kan hålla igång bloggen några dagar till. ”Problemet” är att jag har ingen aning om HUR mycket nät jag egentligen har så det kan ta slut när som helst :/. Aja, skit i det! Sålänge där är internet så är jag nöjd ;).

Har även fler goda nyheter!

Ett företag kontaktade mig och om allt känns rätt och vi är eniga så kommer jag snart kunna presentera en tävling här på bloggen i samarbete med företaget :D.

Kommer inte avslöja för mycket innan allt är 100% klart.


Statistiken har sjunkit lite nu när bloggen varit lite off… Tyvärr! Men snart är vi på banan igen och när vi fått Fiber installerat kommer jag ha tillgång till bloggen dygnet runt och helt obegränsat, hur bra?!

Nu ska jag göra lite middag till mig själv och sen väntas ett stall som ska fixas + hästar som ska ridas, båda går i skogen.

Kommentera

