Heeeej!

Uppdateringen just nu suger, rent ut sagt :(. Har ca 200 MB kvar på mitt mobila nät så det räcker i ca 2 dagar till, vilket betyder att jag kommer vara internet lös i 4 dagar :O. Får försöka spara mer… Dock tror jag det blir en bloggpaus, men inget som är bestämt.

Just nu befinner jag mig i Lomma på Teakwondo klubben. Följde med hit för att kunna få tillgång till internet såklart ;).

Haft SO prov idag btw. Allt kändes bra men såklart fick jag en black-out på årets första prov… Ska alltid vara något. Men fick med ganska mycket i min uppsats så jag blir iallafall godkänd ;).

Har också kommit överens om en liten deal ang.. Tyskan. Jag kommer inte plugga mer tyska utan kommer ha de timmarna till IUP där jag kommer fokusera mest till att plugga till prov och stor inlämningar. Såklart så finns det alltid en ”hake” så jag kommer få ett sträck på mitt Tyska betyg, men inget jag förlorar på eftersom jag ändån går ut med E i tyska annars, vilket är 10 poäng och de poängen kan jag jobba ihop i de andra ämnena :).

Allt känns bra och nu är jag nöjd ;).


Nu ska jag fortsätta min njutning av tillgång till internet = kolla film och youtube ;).

 

DSC_0134

Är hon inte fin??? Dör så fin min äskade ponny är 😀

Kommentera

