DEN känslan

Vädret nu är kallt, så kallt så man fryser fingrarna av sig när man cyklar till skolan och tillräckligt kallt för att brasan ska få gå igång igen :).

Älskar den känslan när man äntligen kan starta brasan och sitta framför den för man fryser så mycket, den känslan är den känslan man får när det börjar närma sig vintern och jul ;).

Även fast det är några månader kvar till julafton så är det himla skönt att veta att den snart är här, för men gillar inte julafton? 😉

Har redan börjat tänka på vad jag ska önska mig, men helt ärligt har jag ingen aning, brukar alltid vara i god tid med just önskelistan, men iår så har jag någon form av önskeliste-torka (kan man ens skriva så?).
Haha, får kolla runt på nätet och verkligen tänka efter på vad jag vill ha och som jag velat ha lääääänge…. Har faktiskt en lite grej som skulle vart roligt att få då ;).

Vad önskar ni er?

Hursomhelst. Hemkommen och nu sitter jag faktiskt framför brasan och värmer mig efter en kylig dag.
Köpte inget speciellt på centan, några ”bars” som jag ätit upp nu ;).

Snart är det mat och sen ska stallet fixas. Båda hästarna vilar idag och går sen varje dag resten av veckan.
Hårt jobb!

IMG_2747.JPG

Kommentera

