3 snabba

• Är så himla nöjd över min och Mozarts utveckling. Första gången jag red honom vart jag som nybörjare nästan ;). Haha, nä. Men efter att ha ridit honom nu i snart 2 månader så börjar vi hitta varandra och han börjar acceptera mig som ryttare. Allt bara flyter på nu och jag har börjat lägga mer krav på honom i traven och även galoppen. Himla nöjd!

• Taggad, taggad, taggad till träningen för Pontus! Gud vad jag längtat efter detta :D.

• Navelpiercing detta året och ögonfransförlängning nästa år? 🙂

IMG_2707.JPG

Kommentera

