Igen…

1 och en halv vecka kvar på den a månaden och internetet är slut igen… Samma datum varje månad… Irriterande att vi har begränsat med internet nu… :(. Aja, får väl hoppas att vårt Fiber blir installerat snart…

Iallafall så har jag fortfarande kvar lite på min mobil så uppdateringen kommer vara igång.

Hursomhelst. Stallet och hästarna klara för idag, allt gick bra.

Imorgon blir det upp tidigt för min del… Kl 08 ska jag vara på klubben för att gå igenom Pay n Jumpen. Fotograf är jag ju.
Efter det åker jag, Marie och Tindra till aningen Emporia eller Väla för att shoppa lite och efter det så väntas det eventuellt löpning med Emil, om inte så ska jag rida Lady en ordentlig konditionsrunda i skogen.

Nu ska Jag kolla på ”Americas funniest Home videos” och sen ”Avatar”.

Godnatt.

IMG_2719.JPG

Kommentera

