Filmtittande

Hästarna ridna. Mamma tog Mozart i morse och jag red Lady ett lättare dressyrpass nu på kvällen.

Nu väntas film efter lite checkande på olika gymnasium och linjer… Hbg, Malmö eller Lund vill jag gå i… Fast får jag välja så absolut helst Lund eller Hbg. Inget större ”fan” av att gå i skolan i Malmö ;).

Förlåt, men mitt sista inlägg i ”10 dagar” kommer upp i helgen… Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva om och har för den delen inte lust att skriva det nu heller :/.

Godnatt!

IMG_2710.JPG

Provade btw min Santa Cruz på Lady idag och kände att jag direkt får bättre position med skänklarna i den sadeln.
Dock är det en ganska ”stor” sadel gemfört med min Knights. Alltså den är den större modell, inte i själva bommen, vilket gör att jag inte kan skänkla vid sadelgjorden, vilket jag för den delen inte ska göra men jag kommer inte åt henne där överhuvudtaget ;).

Kommentera

