Kvällsinlägg aka Godnatt

Läxorna gjorda, duschen använd, sminket borta och håret är förberett för mina everyday curls :).

Båda hästarna fick vila idag, hade inte orken till att rida idag. Istället dekorerade jag rummet samt gjorde läxorna.

Så vad tyckte ni om min Inspiration Board ?. Sjlv blev jag väääldigt nöjd och som jag sa, mitt rum blev mycket mysigare med liten foton som tog upp den otroligt tråkiga och tomma väggen ovanför sängen. Har fortfarande en held del bilder som inte kom upp på väggen och nu funderar jag på vad jag ska göra med dom? Funderar på att sätta upp vissa på väggen och sen sätta vissa i fönstret som inspiration när jag sitter vid skrivbordet och bloggar, eller vad säger ni?

Hursomhelst, nu ska jag skriva lite inlägg och på tal om inlägg… Mitt sista inlägg i ”10 dagar” kommer nog imorgon… Ska bara komma på vad jag ska skriva om… Har ni några idéer? Något som väcker reaktioner? Inlägget heter Big NO.

Godnatt på er!

Nu väntas en rolig och spännande helg med löpning, shopping och fotografering 😀

hoppning 05 hoppning 07 hoppning 08hoppning 01 hoppning 02

Sonia som klickat!

Är såhär sugen på att hoppa Lady nästa vecka :D. Känner mig dessutom redo för lite högre höjder ;).

Kommentera

