Mysig uteritt

Både Lady och Mozart skötte idag idag. Dock vart Mozart lite seg så jag travade honom på fältet sen.

När vi hade ridit och fixat hästarna så mockade vi och gav hästarna vatten och hö, så nu är det gjort så jag har en hel kväll på mig att göra vad som helst, förutom att lite plugg står på schemat men har inte så mycket så det är ganska lugnt ;).

Imorgon ska jag rida båda hästarna. Lady får en konditionsrunda i skogen på ca 30 min och Mozart får en liten motionsrunda på ca 40 min. Vara jobba på det vanliga, rytm i traven, vilket vi fått in ganska bra nu och sen mycket ställa och böja i skritten.

Nu ska jag kolla Idol + redigera videon och därefter göra klart matteläxan.

IMG_2671.JPG

Min sits på Mozart är sååå mycket bättre än vad den är på Lady.
Dock så tog jag fram skänklarna lite på bilden då jag försökte berätta för tindra hur hon skulle ta foto så jag tappade ”koncentrationen” 😉

Aja, nöjd med min sits iallafall.

Kommentera

