Efter flera veckor uppehåll…

 

… Så leverera Lady riktigt bra!

Hon vart väldigt pigg, som alltid och drog mot hindrena, vilket känns så bra. Hoppade fram på ett kryss på ca 50-60 cm och därefter kom jag på ett räcke på samma höjd. Allt kändes bra. Hon kom in lite tight dock på räcket men hoppade det bra ändån. Två stopp blev det idag. Mitt fel då jag tvekade första gången och drev inte riktigt på henne på andra.

I och med att jag fick ett stopp och hon vart så pigg och ”på” så valde jag att hålla mig till de lägre höjdern.

För Sonia gick det också bra och vill ni veta mer och även se lite bilder så kika in på hennes blogg häär. En avramling, men hon hoppade upp direkt igen och hoppde några språng på båda hindrena innan hon travade av Lady och vi vart färdiga för dagen ;).

Imorgon väntas det skittrunda med hästarna. Jag på Mozart och Sonia ska få rida Lady.

Nu ska jag redigera lite videos, pappa filmade och sen filmade jag en liten gullig video på Lady när hon… ;).

Tack Sonia för du fotograferade lite med kameran! 😉

Dressyrstegen har hon 😉 (alltså Lady)


Såg att videon inte kommit på på bloggen, den om hårtipset… Vart en spellista istället så byter ut videon så ni får den videon jag menade! Kolla samma inlägg igen.

Ny header, Sonia som tagit bilden och jag som redigerat 😉

 

 

 

 

hoppning 03 hoppning 04 hoppning 06 hoppning 09 hoppning 10

 

Nästa veckas väntas träning för Pontus! Ska bli himla roligt att kunna vara med igen 😀

Kommentera

