American football

Alla har la någonting sett amerikansk fotboll? Har inte det sett lite spännande ut men samtidigt skärmande av alla tacklingar?

Haha, tycker jag iallafall ;).

Hursomhelst så fick vi, i skolan, prova på det idag. Inga tacklingar förstås, men fånga bollen och få in bra vinklar och stegen. Det var faktiskt svårare än vad jag trodde det skulle vara. Mycket att tänka på men otroligt roligt :D. Kommer ha det imorgon också och det ska bli spännande ;).

4 personer som är på skolan för att lära oss elever, hur grymt som helst ju och riktigt spännande ;).


 

Idag har det varit en väldigt hektisk dag. Skolan till 14.30, därefter så vart det snabbt hem för att byta om och gå direkt ut i stallet och fixa till Lady inför hoppningen. Red henne i ca 50 min och därefter tog jag ut Mozart på en liten runda på ca 30 min. Vart klar med hästarna vid ca 17.30 tiden, vilket är så skönt. Att ha hästarna motionerade innan klockan 19 som jag brukar vara klar med dem. Iallafall så gick jag sedan in, tog det lite lugnt, redigerade bilder och videos (som kommer upp sen) och sen vart det middag för att efter det gå ut och mocka till hästarna.

NU äntligen är jag klar, bara plugget kvar. Glosor som ska bankas in i huvudet eftersom jag har de till imorgon och jag kan… Nada :). Tyskan…

Duschad och klar iallafall. Imorgon väntas skolfotograferingen, vilket jag ser mindre framemot… ;). Haha. Ska inte klä upp mig något speciellt.
Nu blir det plugg och sen ska jag spendera lite tid till att checka olika gymnasium och vad jag ska gå för något… Är inne på Samhälle eller ekonomi just nu…

IMG_2659-0.JPG

IMG_2660-0.JPG

Alltså den här hästen är ren ögongodis ❤

Kommentera

