Redan kväll?

Tycker faktiskt att denna lördagen gått lagom snabbt, även fast jag inte gjort så mycket idag. Har tillbringat 90% av dagen framför datorn, fixat med blogg, läst andra bloggar, kollat film och Youtube och kikat runt på lite kläder på nätet. Btw Edge of Tomorrow vart riktigt, riktigt bra, dock förväntade jag mig det eftersom Tom Cruise är med ;).

Right now så sitter jag i sängen med macen i knäet (standard repliken), spelar musik i högtalaren och fixar lite med bloggen. Senare ska jag kolla på Älska mig igen som går på tv:n kl 21.30. Annars så kommer jag inte göra så mycket mer idag, ska eventuellt gå ner i badrummet för att sortera i vårt lilla skåp vi har där så alla i familjen får varsin hylla, så slipper jag gå upp och ner med mina rengöringsprodukter, för bla ansiktet, hela tiden 😉

Godnatt på er! Statistiken ligger på en stadig siffra nu så jag kommer somna nöjd och glad ;).

img_2s578

Ny header igen… tror jag ska fixa så lillsyrran kan klicka lite nya bilder till en ny header 🙂

JUST DET! Har nått 200 inlägg på denna bloggen nu, high-five på den 😉

Kommentera

