Body language

Godmorgon!

Idag mår jag bra, bortsätt från ett svullet ögonlock ;). Haha, nä, men mår bra idag, ingen huvudvärk och benet är som vanligt igen.

Ganska tråkigt väder här, blåsigt och molnigt, men Sålänge det inte regnar så är det ganska lugnt.
Idag tar mamma Mozart och jag rider Lady. Tror jag ska rida till havet igen, himla roligt vart det när vi galopperade på fältet, kunde inte hålla mig för skratt ;).

Btw imorgon ska jag och pappa hämta min nya… Det får ni reda på då men äntligen säger jag bara ;).

Nu kickar vi igång dagen med musik och en god frukost!

IMG_2585.JPG

Förresten, har beställt hem ca 70 foton, inspirerande foton som jag ska sätta upp på väggen ovanför min säng sen, såklart får ni bilder på det. Tror bilderna kommer på onsdag eller torsdag. Får se 😀

 

Kommentera

