Jobb, bostad, husdjur, bil i framtiden?

Jobb:

Eget företag hade faktiskt varit riktigt roligt att få ha. Driva fram allt själv och inte behöva tänka på att anpassa sig efter regler ;). Dock vet jag inte riktigt vad för något jag skulle vilja driva… Försäljare? Butik, blogg, hästrelaterat? Jag gillar ju att blogga men det är en ganska svår väg dit och alla lyckas inte. Hästrelaterat utesluter jag… Inget som intresserar mig, att jobba med alltså.

Men eget företag hade varit en dröm :D.

Bostad:

Mitt mål är inte att kunna köpa stans dyrare villa med stor pool, garage för 4 bilar, enorm trädgård och egen golfbana ;). Det ända kravet jag har på min framtida bostad är att den ska vara stor och modern. Ljus inredning och ligga antingen i den lite dyrare (missuppfatta inte den meningen, jag vill alltså bo i de lite nyare kvarteren bland de lite större lägenheterna) delen av staden eller lite för sig själv men inte för långt från de andra husen.

Husdjur:

Tror inte jag kommer äga häst när jag i framtiden kommer bo själv… Varför? Jag ska försöka lägga all min energi och vilja på att fixa mitt drömyrke osv och spara in lite pengar. En hund vill jag dock ha, en sådan som Kotten är, Tyra Sjöstedt´s hund, Pomeranian :D. Hur söta är inte de ;).

Bil:

Alltså, en Range Rover hade ju inte suttit fel ;). Hur coola som helst och kan dregla över en sådan i timmar (nja) ;). En Range Rover i antingen svart eller vit <3. Dyr som in i men snygg är den!. Den röda är också riktigt fräck 😉

Åkte bil genom Malmö för någon månad sen efter ett resturangbesök och på vägen hem så jag minst 10 Range Rover´s, ni skulle sätt mig, satt och dreglade typ ;).

inspiration board

Viktigt enligt mig att våga drömma, våga tro även fast man vet att det är en omöjlig väg dit. Alla drömmar kan bli sanna, varesig man drömmer om att bli astronaut eller chef över ett välkänt märke. Ingen dröm är omöjlig!

 

 

Kommentera

