Tillbaka i skolan

Tror jag ska klara mig i skolan idag, mår bättre, lite ont i halsen men annars så verkar allt bra. Återstår att se när i kommer till maten. Kvällsmaten igår smakade absolut ingenting för mig, åt knappt något. Håller kanske på att bli riktigt sjuk? Hoppas inte det :/.

Hursomhelst så är jag i skolan nu, har snart rast och sen väntas 2 lektioner innan vi slutar för dagen.

Båda hästarna ska ridas. Mozart skogen och Lady ska jag rida ner till havet igen. Åkern är skördad där så det är hur roligt som helst att rida där nu, speciellt galoppera ;).
Kanske rider ner med någon? Någon som vill hänga på? ;).

Händer inget annars, ska plugga så jag hunner ifatt det jag missade igår, kolla film och äta gifflar, mums 😉

IMG_2519.JPG

Bild från igår, sååå fint! COPYRIGHT!

Kommentera

