Ingen skola för mig idag

Vaknade med dunkande huvud så jag stannar hemma från skolan idag.

Kommer inte hända något speciellt här hemma dock, kanske tar kameran och får ut och fotograferar lite, vart ganska längesedan jag jag gjorde det, fotograferade naturen.

Båda hästarna ska gå idag om mitt huvud tillåter det. Skogen i ca 30 min. Lugna rundor.

Nu ska jag gå upp och äta något och sen sätta mig och försöka plugga lite framför någon film eller något 😉

Ha en bra dag!

IMG_2496.PNG

IMG_2498.PNG

Finns planer i framtiden att jag ska åka till Afrika med…. 😉

Kommentera

