5 snabba

• Kollar inte PH detta året… Seriöst världens tråkigaste program ;).
Nördar hellre ”Divergent”, ”The Fault in Our stars ”och ”The Spectacular now”.

• Just nu skulle jag behöva komma bort från allting, lämna allt åt sida för ett tag och göra något annat…

• Fått lite problem med mitt ena knä (högra) och högra foten. Vet faktiskt inte vad som orsakat att jag ibland kan få sjukt ont i foten, precis som om fotdynan dragit ihop sig och det känns som man drar ut musklen varje gång man tar ett steg :/. Hade höjdhopp på idrotten igår, klarade att hoppa en gång sen sa foten stopp.
Med knäet så känns det som om det ligger o trycker något mot knäskålen så det kan göra att det knappt går att sträcka ut benet helt rakt eftersom det gör så äckligt ont :/. Konstigt, måste fixa med nya skor och sluta gå så mycket o platta skor.

• Är sjukt sugen på att hoppa Lady nu. Om det går så ska jag nog skutta henne lite nästa vecka :).

• Gymnasievalet kommer bara närmare o närmare… Till jullovet gör vi vår första ansökan… Ganska stor press att veta att man snart ska söka in-block man har knappt någon aning om vad man vill läsa… Ekonomi eller Samhälle är jag inne på… Båda högskoleförberedande…

IMG_2493.JPG

Kommentera

