This is how we do

Uppe med tuppen idag (just nu är kl 07:43) :).

Ska ta kameran o gå ut i detta underbara väder för att fotografera lite till bla bloggen. Hittat ett sååå fint och mysigt ställe som solen lyser på så fint, så där kommer jag försöka klicka lite :).

Senare idag, vid 12 tiden åker jag mot Staffanstorp för att bla jobba lite med pappas hemsida och eventuellt träna. Kommer släpa med datorn dit så kanske hinner göra något med bloggen också ;).


Just nu känns allt så sjukt bra med livet!

Skolan flyter på, fått lite ”komplikationer” men annars är allt perfekt :). Bloggen får nya läsare för varje dag och statistiken ligger på en stadig plats. Hästarna är inte i toppform, men det går bra med dem, jag har roligt med båda hästarna även fast jag inte klickat riktigt med Mozart.

Med andra ord, jag mår sjukt bra nu, livet leker och jag är riktigt taggad över mitt gymnasieval :D.

Hur mår ni? Berätta, har ni några mål, något ni uppnått, har det hänt något som ni aldrig trodde skulle hända? Tell me :D.

2 reaktioner på ”This is how we do

  1. Hej, gud vilken fin blogg du har och jätte bra inlägg! Hade blivit super glad om du kikade in på min blogg och kanske lämnade en liten kommentar! ❤

    //Unn

Kommentera

