Känns bra

Gjorde ett stort misstag att springa 60 meter innan vi begav oss ut på 3 kilometers rundan ;).
Haha, nä, men blev ganska så snabbt trött efter det + att jag har fått väldigt ont i foton, vilket jag brukar få när jag gått länge i dåliga och platta skor… Med andra ord, skulle behöva ett par nya löparskor nu ;).
Nike Free Run blir det i en riktigt cool färg med häftigt mönster när vi åker till USA.

Iallafall så är jag nu hemma, trött men väldigt nöjd :).

Nu ska jag kolla runt lite på olika gymnasium samt äta min frukt och dricka en god dricka :).

IMG_2432.PNG

Kommentera

