Torsdag och träningsdag

Båda hästarna ska ridas i skogen, bara korta rundor på ca 30-40 min.
Lady ska jag jobba mycket i traven, få en bra form och ha bra kontakt med henne.
Mozart ska jag rida lite lugnare, även för träna på formen men även få en bra rytm i traven.

Efter att båda hästarna har ridits ska jag bege mig ut på en 3 km runda, träna träna träna! :D.

IMG_2373.PNG

Min lilla katt, Lillen Ferdinand (Ferdinand är mellannamn) Svensson är hans fullständiga namn ❤
Min älskade lilla kattunge som tror hann är en valp 😉

Kommentera

