Trött

Efter en intensiv dag är det snart dags för sångdags ;).

Hästarna ridna och läxorna gjorda.
För Sonia gick det bra, Lady vart lite piggare idag än förra gången hon reds på banan.
Mozart skötte sig bra efter en veckas vila. Lite spänd vart han, höll på att gå över mig, men skötte sig bra och jag kunde trava honom utan problem.
Sadeln satt bra på honom och det blev mycket lättare för mig att rida i en hoppsadeln eftersom jag är van vid det.

Iallafall så ska jag duscha och göra mig redo för sovdags, hur trött som helst nu så det är ju lika bra att gå o lägga sig så man är pigg inför morgondagen, eller vad säger ni?

Sov sött alla Goa bloggläsare!

IMG_2357.JPG

Kommentera

