Idag börja jag!

Jag har satt upp mål för bloggen, Lady, Mozart och skolan, men har inga mål för mig tho, såå det är dags att sätta upp några :).

Drömkroppen är något som jag ska sikta på! Jag är hur nöjd som helst med min kropp, vilket alla ska vara, men jag vill ha mer synliga magmuskler eftersom det är så sjukt snyggt ;). Det är väll ett av målen, ha en vältränad mage till Nyår 2014… Jag kommer verkligen inte träna som en galning utan kommer ta det lugnt men ändån jobba stenhårt :).
Ett annat mål är att ha bättre kondition. Min kondition är inte den bästa så den vill jag förbättra och det målet är snarare att börja springa regelbundet varje vecka, ca 2-3 ggr i veckan.

Inte så speciellt många mål direkt men det är mål som jag kommer få jobba för :).

Redan idag kommer jag börja springa lite, börjar med 3 km så jag kommer in i rutinen innan jag ger mig på längre och mer intensiva rundor.
Magen kommer jag också börja träna i veckan + armarna. Ska först checka runt lite på vad folk har för tips och bra övningar så hela magen blir tränad :).
Kommer bli hur snyggt som helst till sommaren 2015 🙂 + i kanten på att jag kommer ha navelpiercing då också :D. Ska bara vänta tills det inte är så varmt då det är större risk för infektion.

IMG_2317.PNG

Kommentera

