Hemma :D

Hemma efter en ganska lugn dag i skolan, jobbade så gott jag kunde men hade dock lite för mycket energi så det blev en hel del skratt vid grupparbetena ;).

Lady ska ridas i skogen idag, tror jag. Kommer eventuellt rida ut med Sara men annars så rider jag själv.
Mozart kommer jag också rida idag antagligen. Har bollat lite planer med Sonia ang Lady så jag ska försöka börja utmana ödet med Mozart nu så vi lär känna varandra ;).
Haha, nä, men berättar mer sen…

Nu ska jag äta så jag får något i magen och därefter så ska jag sätta mig en stund vid datorn och ”jobba” lite på den.

Mina gulle hästar ❤

IMG_2305.JPG

IMG_2306.JPG

IMG_2308.JPG

IMG_2286.JPG

IMG_2282.JPG

IMG_2281.JPG

Kommentera

