Försöker hålla tålamodet uppe

Bloggen kommer hållas igång så gott som det går nu även fast mitt internet är slut och det går otroligt slött att surfa på mobilen.

Ska se ifall jag kan skriva lite extra tidsinställda så bloggen blir någorlunda uppdaterad, men såklart kommer jag live uppdatera er också men inte lika mycket :/.

Iallafall så har jag precis ätit lite, smarriga pommes med pulld pork :D.
Just nu så sitter jag i sängen på mitt rum, bloggar till er och lyssnar på mina favoritlåtar på mobilen.

Lady vilade idag då det började spöregna så varken jag eller Lady ville ut i detta vädret, istället fick dem komma in i sina ny mockade boxar :).

Ni får ha en bra helg och jag kommer försöka blogga så gott det går!

IMG_2216-1.JPG

In my future ❤

Kommentera

