Toppen dag!

Jobbat mitt hårdaste i skolan idag, vilket känna toppen. Detta året ska jag gå ut med mina önskade betyg :).
Ska lägga mycket energi på just matten, svenskan och engelskan.

Iallafall så har blev det inställt med Melany som jag skrittade ut Lady själv i skogen.

Ska snart hoppa in i duschen och lägga en ansiktsmask innan jag gör klart läxan till imorgon. 3 uppgifter kvar = översättning. Så ganska lätt gjort ;).

Snart, alldeles strax, om några dagar, får vi nytt internet så då kommer jag börja blogga som vanligt igen :D.
Och i september så kommer det bli en riktigt bra månad för bloggen… Varför?
Jo, vi har beställt ”Fiber” så det kommer eventuellt installeras i börja av september så då blir fri tillgång till internet :D.
Dock är vi tyvärr inte de ända som beställt fiber här i vårt område så det är inte säkert att vi får det förrän i slutet av september :/.
Aja, när vi väll har fått det så kommer vi inte behöva oroa oss för att vårt internt ska ta slut ;).

Längtar, längtar, längtar!

IMG_2239.JPG

New York City ❤

Kommentera

